پیام تبریک نوروزی سال ۱۴۰۱ مدیریت زبانسرای ایران زمین

برآمد بادصبح و بوی نوروز                             به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال              همایون بادت این روز و همه روز

خانواده بزرگ ایران زمین

با سلام

سال جدید و عید باستانی نوروز در حالی فرا می رسد که در کنار هم  از روزهای سختی عبور کرده ایم و قلب هایمان ماوای خاطرات و اتفاقات تلخ  و شیرین زیادی است. اما  اشتیاق به پیشرفت  و ایمان به اهداف روشنمان جا را برای هر چیز دیگر جز امید تنگ کرده است.

یک بار دیگر با آهنگ رسا به ندای درونمان لبیک می گوییم و عهدمان را به یاد می آوریم که : اکنون که هستیم و این موهبت بودن از ما دریغ نشده پس:         

                               به راه بادیه رفتن  به از نشستن باطل                          و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

تلاش برای گسترش آموزش در روستاها و مناطق محروم، گسترش زیرساخت های آموزشی،روش های خلاقانه و نوآوری های آموزشی، گسترش کلاس های آنلاین و فعالیت های مجازی در ایام کرونا، آموزش صدها زبان آموز در سطوح مختلف و … تنها بخشی از دستاوردهای زبانسرا در طول ۱۸ سال همراهی شماست. زبان آموزان دیروزمان ، پدران و مادران امروز زبانسرا هستند. این همراهی از نسلی به نسل دیگر رسیده است و زبانسرا در فرهنگ و حافظه مردم این دیار ردپایی دارد. بر حسب وظیفه و در ادامه فعالیت های نوآورانه، در نوزدهمین سال فعالیت ایران زمین،  با آغاز به کار مهد دوزبانه ویژه  کودکان ۲ تا ۵ سال، در کنار سایر فعالیت های زبانسرا در کنار شما هستیم.راه به امید حق روشن است …

در پایان از همه شما زبان آموزان عزیز و خانواده های گرامی، اساتید و همکاران بزرگوار در شعب مختلف زبانسرا صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و برایتان از درگاه خداوند تندرستی و خاطری آرام آرزو می کنم.

حسین تاجیک

مدیر زبانسرای ایران زمین شهرستان جم

اسفندماه ۱۴۰۰

 

تصویر پیام:

جهت مشاهده پیام بر روی آن کلیک نمایید:

 


برچسب :




تاریخ انتشار : 15 مارس, 2022
تعداد بازدید : 1157

مطلب مرتبط