پیام تبریک سال ۱۳۹۸ مدیریت زبانسرای ایران زمین

 

به نام یزدان پاک

 

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین                     روز نو آمد و شد شادی برون زاندر کمین

ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر                      برترینش کن برایم این زمان و این زمین

خانواده بزرگ و وزین زبانسرای ایران زمین

با سلام

نوروز ایرانی  در حال فرارسیدن است و  برگ دیگری از درخت زمان بر زمین خواهد افتاد و  سالی  دیگر به پایان می رسد. اما این گذر سالها تنها عادت تقویم ها و رسم تغییر نیافتنی زمان است .  فرارسیدن نوروز و سال نو را بهانه و تلنگری قرار می دهیم که برای لحظاتی نگاهی به خود، گذشته و  آینده بیاندازیم و به اندازه توانمان یک بار دیگر تلاش کنیم   که در سال جدید بهتر از سال گذشته عمل کنیم و از این هدیه خدایی یعنی زمان، نهایت استفاده را ببریم  .فروردین را همه جشن می گیریم اما خوشا  کسانی  که  می توانند  اسفند را جشن بگیرند ومیوه پشتکار و  تلاش یک سال  گذشته خود را برداشت نمایند.

اکنون  ما یکبار دیگر به عنوان خانواده بزرگ ایران زمین گرد هم آمده ایم تا اسفندمان را جشن بگیریم و نگاهی به تلاش ثمربخش همه اعضای این خانواده در سال ۹۷ بیاندازیم. سالی توام با امید و تلاش، ناکامی هایی کوچک که در کنار موفقیت ها و عزم بزرگ این خانواده بسیار ناچیز هستند. پیشرفت ساخت حدود ۵۰ درصدی مجتمع آموزشی شهرخاص، افتتاح شعبه زبانسرا در روستای صیدی شهرستان جم و همچنین آغاز ساخت  بنای آموزشی در دو شعبه دیگر، ادامه و گسترش کلاسها در منطقه ویژه پارس،  انجام منظم  و هدفمند  فعالیت های عمیق  آموزشی و فرهنگی در شعب مختلف و اطلاع رسانی گسترده این فعالیت ها از طریق کانال های ارتباطی زبانسرا ، افزایش تعداد مدرسین با تجربه و همچنین افزایش تعداد زبان آموزان در شعب مختلف  تنها بخشی از دستاوردهای خانواده ایران زمین در این سال بود. سال جدید   پانردهمین سال فعالیت ایران زمین خواهد بود و  انشاءالله با  پشتوانه دانش و تجربه حاصل ازین سالها و اعتماد به توانمندی پرسنل زبانسرا و  همراهی و همدلی  زبان آموزان و خانواده های ایشان، تلاش می کنیم به اهدافمان دست یابیم .راه اندازی دوره های جدید آموزشی در زبانسرا، آموزش عمیق و کاربردی ، افزایش تعداد زبان آموزان در کلیه گروه های سنی  ،افزایش امکانات آموزشی و تلاش در جهت پیشبرد ساخت مجتمع های شروع شده از مهم ترین  اهداف سال جدید می باشد.

در پایان  از تلاش های بی دریغ    اساتید  زبانسرا ، مسئولین  ثبت نام ، مترجمین  گرامی ،زبان آموزان عزیز و خانواده های محترمشان در کلیه شعب  ، مسئولین آموزشی شرکت های همکار در منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی،  آموزش پرورش  شهرستان جم و  دهیاران و شوراهای عزیزی که در شعب مختلف با ما همکاری نمودند، صمیمانه قدردانی  می نمایم و   از خداوند برایتان سالی آرزو می نمایم سرشاراز سلامتی و موفقیت هایی که سزاوار آن هستید.

حسین تاجیک

مدیر زبانسرای ایران زمین شهرستان جم   

 

جهت مشاهده تصویر بزرگ بر روی آن کلیک فرمایید…     





تاریخ انتشار : 21 مارس, 2019
تعداد بازدید : 1525

مطلب مرتبط