پیام تبریک سال نو مدیر زبانسرای ایران زمین

به نام ایزد پاک

گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین                     روز نو آمد و شد شادی برون زاندر کمین

ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر                      برترینش کن برایم این زمان و این زمین

خانواده  بزرگ زبانسرای ایران زمین

با سلام و درود

نفس های سال ۹۹ به شماره افتاده اند و شمارش معکوس برای آغاز سال نو خورشیدی آغاز شده است و همه نیک می دانیم نوشدن واقعی در گرو  شمارش روزها و ثانیه ها نبوده و آنچه که باید غبار کهنگی از خود بزداید و جامه نو برتن کند، درون و افکار ماست.

سالی که گذشت برای همه ما این نکته را عیان ساخت که موهبت سلامتی تا چه میزان شایسته شکرگذاری است. بحران کرونا بر ابعاد مختلف زندگی ما از جمله موسسات آموزشی  تاثیرات منفی زیادی گذاشت و زبانسرای ایران نیز از این موضوع مستثنی نبود. اما آنچه که ما را به ادامه مسیر امیدوار می نماید  همانا همراهی شما زبان آموزان، خانواده های بزرگوار و کادر زحمتکش زبانسرای ایران است.

سال جدید که هجدهمین سال فعالیت زبانسرای ایران زمین خواهد بود برآنیم که به یاری پروردگار با بهبود شرایط و ترکیب دوره های مجازی و حضوری ،  ایجاد جذابیت در  آموزش برای همه اقشار، ادامه آموزش همزمان والدین و زبان آموزان و همچنین پرورش کودکان دوزبانه در راستای رسیدن به چشم انداز ایران زمین تلاش نماییم. و این مهم میسر نخواهد بود جز با  پشتوانه دانش و تجربه حاصل از سال های گذشته و همراهی و همدلی خانواده بزرگ ایران زمین در کلیه سطوح.

لذا اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز ایرانی ، از درگاه ایزد پاک،  برکت ، سلامتی و سربلندی را برای یکایک اساتید، کادر آموزشی و ثبت نام و زبان آموزان و خانواده های بزرگوارشان آرزو می نمایم .امید که سال ۱۴۰۰ سالی توام با موفقیت و تعالی در تمامی عرصه ها باشد.     

حسین تاجیک

مدیر زبانسرای ایران زمین شهرستان جم

اسفند ۹۹

 





تاریخ انتشار : 15 مارس, 2021
تعداد بازدید : 1189

مطلب مرتبط