پیام تبریک سال نو مدیریت زبانسرا

به مناسبت سال نو و به رسم هر ساله مدیریت مجموعه زبانسرای ایران زمین شهرستان جم پیام تبریکی خطاب به کلیه عزیزانی که با این مجموعه در ارتباط هستند صادر نموده اند که در زیر می خوانیم:

مدیر زبانسرا

 

 

Microsoft Word - ???? ????? ??? 95

((جهت مشاهده تصویر بزرگ روی آن کلیک کنید))

متن پیام:

     (( گشت گرداگرد مهر تابناک، ایران زمین   روز نو آمد و شد شادی برون زاندر کمین

       ای تو یزدان، ای تو گرداننده مهر و سپهر    برترینش کن برایم این زمان و این زمین

ایران زمینیان  عزیز

با سلام

آمدن نوروز ، یادگار مانای نیاکانمان و آغاز فصل بهار که با تغییر و گونه گونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیارمغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن می افکند  و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

سالی که سپری شد ، همانند گذشته  توام با  تلاش و تکاپو  برای  خانواده بزرگ  زبانسرای ایران زمین بود و در این سال  با لطف پروردگار متعال  موفقیت های فراموش نشدنی  نصیب این مجموعه گشت. زبانسرا در این سال در راستای خط مشی همیشگی این مجموعه ، با گسترش شعبه پارس جنوبی موفق به برگزاری کلاس ها در دو شرکت بزرگ پتروشیمی منطقه پارس   و به طور دائم در شرکت بزرگ  پتروشیمی نوری شد. دستاورد  دیگر افزایش اساتید زبانسرای ایران زمین به حدود ۲۰  استاد ثابت به تبع افزایش زبان آموزان این مجموعه   بود که  نشان از اعتماد زبان آموزان و خانواده های گرامی به این مجموعه است.

از اهداف بزرگ سال ۹۴، افتتاح مجتمع بزرگ ایران زمین بود که هم اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد و امیدواریم که در نیمه اول سال جدید شاهد افتتاح این مجموعه مهم باشیم.

لذا با امید به درگاه پروردگار متعال و ایمان راسخ به توانایی خانواده بزرگ  زبانسرای ایران زمین   و با پشتوانه اعتماد  مشتریان وفادار این  مجموعه ابراز امیدواری می کنیم که در سال جدید با اجرای منسجم برنامه تعریف شده زبانسرا ، ضمن  ارتقا   استانداردهای علمی، آموزشی و رفاهی  شعب  ایران زمین ، شاهد  حضور قدرتمند این مجموعه در سایر شهرستان ها نیز باشیم.

لذا وظیفه خود می دانم از زحمات  تک تک  شما اساتید  ، کادر ثبت نام و مترجمین  گرامی ،زبان آموزان عزیز و خانواده های محترمشان در کلیه شعب  و همچنین مسئولین آموزشی شرکت های همکار در منطقه اقتصادی انرژی پارس جنوبی  صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم  و   برایتان سالی مبارک سرشار از  سلامتی  و شادکامی ، عزت و کامیابی آرزومندم.))

حسین تاجیک

مدیر زبانسرای ایران زمین شهرستان جم





تاریخ انتشار : 16 مارس, 2016
تعداد بازدید : 2818

مطلب مرتبط



3 فکر می‌کنند “پیام تبریک سال نو مدیریت زبانسرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *