آغاز به کار دوره غیرحضوری(مجازی) زبان در ایران زمین

دوره غیر حضوری (مجازی) چیست؟

با گسترده شدن فناوری اطلاعات و نفوذ اینترنت و وسایل ارتباط از راه دور به عمق جامعه، ابزارها و روش های آموزش نیز دچار تحول شده اند. با محقق شدن این امر هر فرد در هر زمان و هر مکان می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد در بازه زمانی تحت کنترل خودش آموزش ببیند.

آموزش غیر حضوری یا مجازی  نوعی از آموزش از راه دور است که در آن شرکت کننده به دلیل بعد مسافت، کمبود وقت و … به جای حضور در کلاس به صورت فیزیکی از طریق تماس تلفنی ، شبکه های اجتمعاعی و … از راه دور در کلاس شرکت می کند. شرکت کنندگان از این طریق همواره ارتباط خود را با استاد حفظ می کنند و با ارسال صدای ضبط شده خود برای استاد و رفع اشکال توسط استاد از آموزش بهره می برند.

زبانسرای ایران زمین  نیز در راستای توسعه آموزش و همگام با علم روز، آموزش مجازی زبان انگلیسی را به صورت عمومی و تخصصی بر اساس جدیدترین تکنولوژی های آموزش برای متقاضیان عزیز برگزار می کند.

%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa

نحوه برگزاری دوره غیرحضوری(مجازی):

  1. این دوره تنها شامل ۴ جلسه حضوری ۷۰ دقیقه ای می باشد که جلسه اول برای تعیین سطح، دو جلسه برای رفع اشکال و مشاوره حضوری و جلسه آخر آزمون کتبی و شفاهی همزمان برگزار می گردد.
  2. طول ترم حداکثر ۲ ماه می باشد.
  3. زبان آموز در طول ترم هر هفته یکبار با استاد بصورت تلفنی رفع اشکال می نماید( به مدت ۱۵ دقیقه مکالمه) که ساعت تماس از سئی خود زبان آموز تعیین می گردد و استاد ب او تماس خواهد گرفت.
  4. زبان آموز از طریق شبکه های اجتماعی با استاد در تماس بوده و فایل صوتی صدای خود را از بخش هایی از کتاب که استاد مشخص می کند ضبط کرده و برای استاد می فرستد.
  5. پس از گذراندن ۴ ترم (از ADC5) استاد با معرفی داستان کوتاه و فیلم از زبان آموز خواهد خواست که خلاصه آنها را بصورت فایل صوتی برای او بفرستد.
  6. دو جلسه حضوری در صورت تصمیم زبان آموز می تواند به صورت تلفنی ( هر جلسه ۱۵ دقیقه مکالمه) برگزار گردد.
  7. پیشرفت درسی زبان آموز کاملا توسط استاد نظارت شده و در صورت نیاز به کلاس های حضوری فراخوانده می شود.

منابع تدریس:

بسته به سن و سطح زبان آموز یکی از کتب family and friends و یا Let’s Go و یا Top notch مرجع اصلی تدریس خواهد بود. سی دی کتاب و فیلم و کتاب داستان نیز به همراه کتاب حل تمرین از سوی استاد با زبان آموز در سطوح مختلف کار خواهد شد.





تاریخ انتشار : 5 دسامبر, 2016
تعداد بازدید : 1980

مطلب مرتبط



1 فکر می‌کنند “آغاز به کار دوره غیرحضوری(مجازی) زبان در ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *